ПЕРШОКУРСНИК НТУ «ХПІ»: ХТО ВІН?

Автор(и)

  • Valeriy Burega

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2017.52.07

Ключові слова:

професійне самовизначення, мотивація вибору ВНЗ, професійний інтерес, чинники вибору спеціальності, спектр знань та профе-сійних вмінь і навичок, життєві стратегії студентської молоді

Анотація

У статті зроблено спробу з’ясувати основні характеристики студентського контингенту, що складає перший курс університету. До числа таких характеристик традиційно віднесено мотивацію отримання вищої освіти та вступу саме до НТУ «ХПІ», основні мотиви вибору абітурієнтами певної спеціальності та чинники формування професійного інтересу, певні підходи ло розбудови життєвих стратегій після закінчення університету й відношення щодо можливого виїзду для продовження навчання за кордон та перспектив залишитися для постійного перебування та праці за кордоном. Наголошується на необхідності вивчення проблеми формування та реалізації життєвих стратегій студентської молоді. Визначаються можливі напрями діяльності щодо використання інформації яка характеризує студентів – першокурсників у навчальній, організаційній, виховній та профорієнтаційної роботі в університеті.

Посилання

Герасімова Н. Є. Професійне самовизначення особистості [Електронний ресурс] / Н. Є. Герасімова. – С. 96–98. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchu/ N125/N125p096-098.pdf. – Дата звернення : 12 грудня 2017.

Сокурянская Л. Г. Студенчество на пути к другому обществу: ценностный дискурс перехода / Л. Г. Сокурянская. – Харьков : Харьковский нац. ун-т имени В.Н. Каразина, 2006. – 576 с.

Скок Н. С. Соціологічний аналіз процесу професійного самовизначення студентів / Н. С. Скок // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління : зб. наук. пр. Т. XІІ. Вип. 217. Сер. «Соціологія». –

Донецьк : ДонДУУ, 2012. – С. 423–431.

##submission.downloads##