Метафора як засіб втілення наукового знання в англійській мові та проблема еквівалентності перекладу на українську
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
УДК 811.111:81’373.612.2
Метафора як засіб втілення наукового знання в англійській мові та проблема еквівалентності перекладу на українську / І. І. Ляшкова, О. М. Голікова // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – № 13 (1185). – С. 67-70. – Бібліогр.: 14 назв. – ISSN 2227-6809.
У статті розглядається функціонування метафори у науково-технічних текстах та розкриття способів перекладу термінів-метафор у науково-технічному контексті. Також розкривається і пояснюється необхідність використання метафор для розуміння наукових явищ та понять. Автором досліджуються способи та особливості передачі метафори у науково-технічному контексті українською мовою. Приділено увагу труднощам перекладання. Надано переконливі та логічні приклади.
Ключові слова: метафора, науково-технічний текст, переклад, способи та особливості передачі метафори.