Використання інтернет-маркетингу з метою просування продукції та послуг
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
УДК 339.138.659.1
Використання інтернет-маркетингу з метою просування продукції та послуг / М. О. Власов // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – № 28 (1137). – С. 122-126. – Бібліогр. : 8 назв. – ISSN 2227-6809.
У статті досліджується використання інтернет-маркетингу на підприємствах у сучасних умовах економіки України. Проаналізовані особливості використання інструментів сучасного інтернет-маркетингу в залежності від сфери його використання. Досліджена динаміка використання Інтернету споживачами товарів та послуг. Охарактеризовані основні найбільш поширені інструменти інтернет-маркетингу. Наведені недоліки і переваги різних інструментів інтернет-маркетингу.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, маркетинг-мікс, сайт, банер, блог.