Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
УДК 658.56:338
Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95. – Бібліогр. : 7 назв. – ISSN 2227-6809.
У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування.
Ключові слова: інноваційний продукт, маркетинг, інновація, позиціонування, ринкова діяльність, конкурентоспроможність.