Франчайзинг

Автор(и)

  • Г. М. Гаряєва
  • А. М. Хільченко
  • О. Я. Поліщук

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Франчайзінг / Г. М. Гаряєва, А. М. Хільченко, О. Я. Поліщук // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ «ХПІ», 2014. – № 63 (1105). – С. 36-40. – Бібліогр. : 2 назв. – ISSN 2227-6809.

У статті надано аналіз державного регулювання франчайзингових відносин, розглядаються невідповідності між правовим регулюванням франчайзингу та фактичною стадією розвитку комерційних відносин, проблеми реєстрації договорів франчайзингу у Цивільному та Торговельному Кодексі України, законодавстві щодо захисту прав інтелектуальної власності, економічної конкуренції та прав споживачів та інших нормативних документах, та пропоновані заходи щодо їх вирішення.

Ключові слова: франчайзинг, франчайзер, франшиза, франчайзинг угоди, кодекс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-22