КУЛЬТУРНИЙ ШОК В МЕДІАДИСКУРСІ: ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Дечжун Ван Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Китай https://orcid.org/0000-0002-7014-3627

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2024.1.20

Ключові слова:

конфуціанство, культурний шок, цифрова культура, контекст дискурсу

Анотація

У статті розглянуто філософську думку Конфуція про доброзичливість як ядро культури та обґрунтування ідеї щодо її досягнення; з’ясовано, що послідовники Конфуція досліджували та удосконалювали його вчення, збагачуючи концепцію доброзичливості та формуючи культурний дух китайського народу. Доведено роль конфуціанства у формуванні його унікального національного характеру. Розглянуто виклики традиційній китайській концепції спорідненості з боку культури цифри, що впливає і на політичне життя, і на освіту, і на повсякдення. Завдяки аналізу дискурсу медіапростору обгрунтовано вплив цифрових медіа на культуру в цілому, а також неминучість культурного шоку між традиційною культурою і культурою цифри.

Біографія автора

Дечжун Ван, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Аспірант кафедри філософії

Посилання

Kong Qiu. (2015). Doctrine of the Mean. Nanjing: Jiangsu Press. 265 p.

Meng Zi. (2016). Mencius. Zhong Hua Book Company. 624 p.

Xun Zi. Xunzi. (2016). Zhong Hua Book Company. 511 p.

Wang Yangming. (2021). Chuanxilu. Nanjing : Zhong Hua Book Company. 326 p.

Wang Chenchen. (2023). The cultural connotation and modern communication value of Chinese traditional festivals. Life and Partners. P. 71-73.

Zhou Meng. (2023). Chinese traditional etiquette education and its contemporary value. Rules of Law and Society. P. 60-61.

Kong Qiu. (2020). The Analects of Confucius. Zhenjiang : Hualing Press. 744 p.

Baudrillard Jean. (2000.) The consumer society (Liu, C.F., & Quan, Z.G., Trans.). Nanjing University Press. 166 p.

Huang Xian. (2023). Media intermediary and people’s media survival under the technological change. Young Journalist. P. 13-17.

Cheng JinHeng. (2011). Digital Media and Cross cultural Communication: A Critical Communication Perspective. Journal of Hubei University (Philosophy and Social Sciences Edition). P. 101-105.

Li Jiyuan. (2022). Criticism and reflection on media technology progress. Science and Technology Communication. P. 101-105.

Postman Neil. (2016). Amusing ourselves to death. CITIC Publishing Group. 224 p.

Wu Xue. (2014). Four Views on Information in the Electronic Media Environment: An Analysis of Boltzmann’s Critical Thought on Information. Journal of Beijing University of Posts and Telecommunications (Social Sciences Edition). P. 13-18.

Yu Siyang. (2021). The disappearance of “Nian”: Deconstruction and construction of traditional festivals by media technology. News Knowledge. P. 80-85.

Xing Jinlei. (2019). Analysis on the phenomenon of online red envelope carnival. New Media Research. P. 135-140.

Jiang Jianguo. (2020). Emotional consumption and identity dilemma of WeChat circle of friends. Guizhou Social Sciences. P. 32-38.

Liu, Mengzhi. (2022). From social phobia to social bull: A psychological analysis of young people’s social issues. People’s Forum. P. 114-119.

Dai Xiaoqing. (2019). Thinking under the hot phenomenon of ‘Internet celebrity’ teachers. Audiovisual. P. 234-235.

Zeng Xinglei. (2024). The inheritance of cultural symbols: The symbolism and expression of Chinese characters in traditional culture. Chinese Character Culture. P. 209-211.

Guo Jin. (2023). Harmony in diversity: The inheritance and innovation of “Paper-cutting-Chinese Characters” and excellent traditional Chinese culture. Journal of Social Sciences of Hunan Normal University (05). P. 63-71.

Lin Chen. (2023). Analysis of the Contemporary Dilemma and Inheritance Path of Traditional Chinese Character Culture. Chinese Character Culture. P. 1-3.

Tian Ning. (2021). Reflections on the Crisis of Chinese Characters Behind Network Pinyin Abbreviations. Chinese Character Culture. P. 124-125.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА