ФІЛОСОФІЯ ВІЙНИ: ВПЛИВ НА СУСПІЛЬНИЙ РОЗВИТОК І НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС
DOI:
https://doi.org/10.20998/2227-6890.2023.2.05Ключові слова:
філософія війни, технологічні інновації, військові стратегії, управління військовим конфліктомАнотація
У контексті сучасного військового розвитку, стаття висвітлює визначальну роль науково-технічного прогресу та філософії війни. E статті підкреслюється, що технології не лише є основною бойовою здатністю, але й визначають філософію ведення війни; також наголошується, що лише завдяки науково-технічним інноваціям можна перехопити військову ініціативу та досягти перемоги. Авторка підкреслює, що важливо розглядати ці інновації в контексті філософії війни, що дозволяє адаптувати їх до стратегічних та тактичних вимог бойових дій. У статті зазначається, що успішне управління військовим конфліктом вимагає не лише технічних рішень, але й глибокого розуміння філософії ведення війни. Зазначається, що технічні досягнення повинні бути врівноважені стратегічними та філософськими аспектами військової діяльності, а філософія війни виступає як ключовий елемент, що визначає та направляє розвиток науково-технічних інновацій, роблячи акцент на необхідності глибокого філософського розуміння при впровадженні нових технологічних рішень у військові стратегії.
Посилання
Alan Crawford, Wendy Saul, Samuel Matthews, James McInster. (2006). Technologies for the development of critical thinking of students. Kyiv : Pleiades. 217 p.
Cohen, J.N. (2018). Exploring Echo-Systems: How Algorithms Shape Immersive Media Environments. Journal of Media Literacy Education, № 10 (2). P. 139-151. DOI: https://doi.org/10.23860/JMLE-2018-10-2-8
Haidi Zhou, Qiang Wang, Lixu Li, Thompson S.H. Teo, Shuili Yang, Supply chain digitalisation and performance improvement: a moderated mediation model, Supply Chain Management: An International Journal, 10.1108/SCM-11-2022-0434, 28, 6, (993-1008), (2023).
Karamyshev D.V. (2022). Organisational and legal principles of civil-military cooperation on defence and life support of the Armed Forces of Ukraine under martial law. State Building. № 1 (31). P. 6-20. DOI: https://doi.org/10.26565/1992-2337-2022-1-01
Karamyshev D.V. (2022). Organisational and legal principles of civil-military cooperation under martial law. Abstracts of the XXI International Scientific Congress "Public Administration of the XXI Century: in the Context of Hybrid Threats", 27 April 2022. P. 15-18.
Ktitorov M.O. (2023). The current state of development of the military education system as a component of the general education system Scientific Journal of the Drahomanov National Pedagogical University. Vol. 1, Series 5. Pedagogical Sciences: Realities and Prospects. P. 59
Lavrynenko V.M. Loginov M.M. Philosophy of War: Historical and Economic Aspects. Bulletin of the Academy of Labour and Social and Labour Relations of the Federation of Trade Unions of Ukraine: scientific and practical collection. editors: V.V. Buyashenko (Chairman) [et al.]
Innovative development and creativity during military operations in Ukraine. Education and science in the period of global crises and conflicts in the XXI century: materials of the International Scientific and Practical Conference "Education and Science in the period of global crises and conflicts in the XXI century" (Kyiv, 08-09 December 2023). V. Shpak; edited by S. Tabachnikov. Kyiv : SE "Express-oblozhennia", 2023. 196 p. P. 41-44.
Matusevych V. (1998). Political Culture: Theoretical and Methodological Problems of Research. Sociology: theory, methods, marketing. № 4-5. P. 5-20.
McAfee A., Brynjolfsson E., Davenport T.H. (2012). Big data: the management revolution. Harv. Bus. Rev., 90(10): 60-68.
Min-Jae Lee, Taewoo Roh (2023). Digitalisation capability and sustainable performance in emerging markets: mediating roles of in/out-bound open innovation and competition strategy. Management Decision, 1 DOI: https://doi.org/0.1108/MD-10-2022-1398.
O'Neil C. (2017). Weapons of Math Destruction: How Big Data Increases Inequality and Threatens Democracy. Broadway Books, New York.
Rand A. (2016). Atlas Shrugged: A novel: in 3 vols. Alpina Publisher.
Pinedo M., Xu Y. (2017). Operations in Financial Services: Processes, technologies and risks. Foundations Trends Technol Inf. Oper. Manag. 11 (3): 223-242. DOI: http://dx.doi.org/10.1561/0200000048.
Richards N.M., King J.H. (2014). The ethics of big data. Working paper.
Richard Paul, Linda Elder. A Miniature Guide to Critical Thinking Concepts and Tools. The Foundation for Critical Thinking. Retrieved from www.criticalthinking.org.
Paul R. (1990). Critical Thinking: What Everyone Needs to Survive in a Rapidly Changing World. Rohnert Park, CA: Centre for Critical Thinking and Moral Criticism, Sonoma State University.
Reed J.H., Cromray J.D. (2001).Teaching Critical Thinking in the Community College History Course: Empirical Evidence from Paul's Model – Including Statistical Data. College Student Journal.
Rodrigo Caporali De Andrade, Paul T. Grogan, Somayeh Moazeni. (2023). Simulation evaluation of data-driven channel allocation and contact routing in customer support systems. IEEE Open Journal of Systems Engineering, 1 : 50-59, DOI: http://dx.doi.org/10.1109/OJSE.2023.3265435,
Sunil Mitas, Zhi-Long Chen, Terence J.V. Saldanha, Alisson De Oliveira Silveira. (2022). How Artificial Intelligence and emerging Industry 4.0 technologies are transforming operations management, Production and Operations Management, 31: 12, DOI: http://dx.doi.org/10.1111/poms.13864
Pradeep Jha, Riddhima Baranwal, Undefined Monika, Naveen Kumar Tiwari. (2022). Second International Conference on Artificial Intelligence and Smart Energy (ICAIS), DOI: http://dx.doi.org/10.1109/ICAIS53314.2022.9742970.
Tarnashynska L. (2019). Philosophy of war and peace: anthropocentric dichotomy of love/hate as a motivation for heroism (based on Letters to a German friend by Albert Camus). Word and Time, 4: 3-14. https://doi.org/10.33608/0236-1477.2019.04.3-14
Sectoral Working Group "Education and Science". Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/diyalnist/mizhnarodna-dilnist/mizhnarodna-tehnichna-dopomoga/sektoralna-robocha-grupa-osvita-inauka1
Support for education and science of Ukraine during the war. Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/diyalnist/mizhnarodna-dilnist/pidtrimka-osviti-i-nauki-ukrayini-pid-chas-vijni