ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПЕРЕВАГИ ТА МОЖЛИВОСТІ

Автор(и)

  • Нуну Михайлівна Акоп’янц Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-0709-9926

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2023.1.13

Ключові слова:

штучний інтелект, англійськаа мова, ChatGPT, нейромережа, індивідуалізація

Анотація

Представлена наукова стаття розглядає використання ChatGPT, статистичної моделі мови, розробленої компанією OpenAI, як ефективного інструменту для вивчення англійської мови. Розглядаються переваги, які надає ця технологія студентам, що вивчають англійську мову, і описується її потенціал у покращенні навичок усного та письмового спілкування, лексичного запасу та граматики. Також обговорюються можливі виклики і обмеження використання ChatGPT та наводяться деякі рекомендації щодо оптимального використання цієї технології в навчальному процесі.

У статті пропонується детальний огляд можливостей, переваг і обмежень використання ChatGPT в навчанні англійської мови, а також експериментально доводиться підвищення показників продуктивності навчання. Дана робота підкреслює значущість цієї технології як інноваційного інструменту для студентів, які вивчають англійську мову, і сприяє подальшому дослідженню та розвитку цього напрямку в академічному середовищі.

Біографія автора

Нуну Михайлівна Акоп’янц, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри ділової іноземної мови та перекладу

Посилання

Viktorova L., Kocharian A., Mamchur K., Korotun O. (2021). Zastosuvannia shtuchnoho intelektu ta chat-botiv pid chas vyvchennia inozemnoi movy [Using artificial intelligence and chat-bots for learning a foreign language]. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v osviti. Vyp. 32. T. S. 166–173.

Horbenko S. (2016). Shtuchnyi intelekt yak tekhnolohiia stvorennia avtomatyzovanykh intelektualnykh system [Artificial intelligence as a technology of creating automated intellectual systems]. Retrieved from https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/5044/1/20160428-29_TEZY_V3_P349.pdf

Hrytsyshyn V., Habruseva N. (2020). Shtuchnyi intelekt sohodni i zavtra [Artificial intelligence today and in the future]. Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii : tezy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii. S. 247–248.

Zubenko O.V. (2023). Shtuchnyi intelekt i vyvchennia inozemnoi movy[Artificial intelligence and learning a foreign language]. Zakarpatski filolohichni studii. Vypusk 27. Tom 2. S. 80-85.

Yefremov M.F., Yefremov, Yu.M. (2016). Shtuchnyi intelekt, istoriia ta perspektyvy rozvytku [Artificial intelligence, history and prospects of learning]. Visnyk ZhDTU. Seriia «Tekhnichni nauky». 2(45). S. 123–126.

Kademiia M., Vizniuk I., Polishchuk A., Dolynnyi S. (2022). Vykorystannia shtuchnoho intelektu u vyvchenni inozemnoi movy zdobuvachamy osvity [Using of artificial intelligence for learning a foreign language by students]. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Vypusk 63. S. 153–163.

Kushmar L.V., Kolot L.A. (2019). Myenglishlab yak odna z innovatsiinykh platform zmishanoho navchannia [Myenglishlab as one of the innovative platforms of blended leaning]. Visnyk KhNU imeni V. N. Karazina. Seriia: Inozemna filolohiia. Metodyka vykladannia inozemnykh mov. Vyp. 89. S. 52–58.

Levchuk A. (2015). Shtuchnyi intelekt: linhvistychni aspekty [Artificial intelligence: linguistic aspects]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. № 4. S. 205–209.

Opyr M., Dobrovolska S., Panchyshyn S. (2022). Artificial intelligence for learning English. Aktualni pytannia linhvistyky, profesiinoi linhvodydaktyky, psykholohii i pedahohiky vyshchoi shkoly : zb. statei VII Mizhnar. nauk.-prakt. konf. S. 181–184.

Pelcher M. (2018). Perevahy ta nedoliky zastosuvannia shtuchnoho intelektu u sferakh upravlinnia [Advantages and disadvantages of using artificial intelligence in management spheres]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii “Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia”. Tom 2. S. 72–73.

Pohorelenko A.K. (2018). Shtuchnyi intelekt: sutnist, analiz zastosuvannia, perspektyvy rozvytku [Artificial intelligence: the main idea, analysis, usage, prospects of development]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnohou universytetu. N. 32. S. 22–27.

Porokhova O.Ye. (2019). Sutnist i problematyka shtuchnoho intelektu [The main idea and problems of artificial intelligence]. Odesa. 30 s.

Hawking S. (2014). Shtuchnyi intelekt mozhe znyshchyty liudstvo [Artificial intelligence can kill humanity]. URL: https://mind.ua/ news/20178313-stiven-hoking-shtuchnij-intelekt-mozhe-stati-najgirshim-vinahodom-lyudstva

Musk Е. (2017). Reminds Us of the Possible Dangers of Unregulated AI. Retrieved from https://futurism.com/elon-musk-reminds-us-of-the-possible-dangers-of-unregulated-ai

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07