МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • Вей Сунь Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Китай https://orcid.org/0000-0002-0984-6219

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2023.1.04

Ключові слова:

високі освітні технології, освітній простір, освітня модель, методологічний потенціал, метавсесвіт, змішане навчання, перевернутий клас, віртуальне навчання, цифровий двійник

Анотація

Стаття присвячена одному з найактуальніших питань сучасної філософії, а саме ‒ аналізу методології, за допомогою якої технології змінюють освітні простори та освітні моделі. Автор використовує метод філософської рефлексії, спираючись на першоджерела попередніх дослідників цього процесу. починаючи з їхнього концептуального аналізу з метою відстежити розвиток дистанційної освіти, її технологічну еволюцію.

Результати дослідження показують, що, по-перше, з появою таких концептів, як digital campus, smart campus, цифровий кампус-близнюк і школа метавсесвіту, освітній простір змінюється на метавсесвіт, тобто з розвитком інформаційних технологій Інтернет має тенденцію до постійного оновлення, і зараз він розвивається до Web 3.0, який є синонімом наступної Інтернет-ери, і саме вона, на думку автора, і сприяє формуванню метавсесвіту. Автор також підкреслює наступне: трансформація мислення окремих людей (викликана наукою та високими технологіями), які працюють за нових умов, впливає прямо і побічно на зміни у характері мислення широких верств суспільства з метою адаптуватися до величезних за масштабом охоплення трансформацій у евристичній сфері. У цій ситуації вищі навчальні заклади встановлюють нові моделі навчальних програм, вводячи новий лексикон (як запас нових слів, висловлювань), в багажі якого такі поняття, як змішане навчання, перевернутий клас, віртуальне навчання, розумна класна кімната та інші.

Біографія автора

Вей Сунь, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Post-graduate student of the department of Philosophy; Professor of the department of Educational Technology, Faculty of Educational Sciences, Jiamusi University; Jiamusi, China

Посилання

Gao Wei. (2022). Technology Enabled Teaching and Learning: Characteristics of International Frontier Teaching and Learning Innovations and Their Progression. Journal of Central China Normal University (Humanities and Social Sciences Edition). № 1. P. 173-181. DOI: 10.19992/j.cnki.1000-2456.2022.01.016.

Cloete, A.L. (2017). Technology and education: Challenges and opportunities. HTS: Theological Studies. № 73 (3). P.1-7.

Liu Geping, Wang Xing. (2020). Virtual Reality Reinvents Online Education: Learning Resources, Teaching Organisation and System Platforms. China Electronic Education (CEE). № 11. P. 87-96.

Sparkes, M. (2021). What is a metaverse. Retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/ S0262407921014500?via%3Dihub.

Li Zhengtao, Wu Guanjun, Li Mang, Yan Feng. (2022). Meta-universe and the Future of Education” PEN Talks. elementary education. № 2. P. 13-22.

Dolskaia O.A., Holozubov A.V., Horodyska O.N. (2016). Liudyna v suchasnomu sviti: na shliakhu do novoi paradyhmy osvity : monohrafiia. Kharkiv : NTU «KhPI». 216 s.

Shen Peihua, Wang Yingxue. (2002). Digital Campus Construction and Thinking at Tsinghua University. Management information systems. № 2. Р. 18-19

Qian Xiaolong, Zhang Yixiao, Song Zijun, Huang Beibei. (2023). Opening the Door to Metaverse Schools: Beginnings, Status and Directions. modern educational technology. № 3. Р.15-26.

Yan Dahu, Chen Mingxuan. (2011). Internet of Things in Smart Campus. modern educational technology. № 6. Р. 123-125.

Cai Qingting, Yuan Xiaojuan, Xu Jianing, Zhou Tong, Chen Jinyu. (2023). Exploring the Current Situation and Countermeasures of Informal Learning Space Construction under Smart Campus. Journal of Hubei University of Economics (Humanities and Social Sciences Edition). № 7. Р. 62-66.

China's National Standard on Overall Framework for Smart Campus.GB/T 36342-2018. Retrieved from http://c.gb688.cn/bzgk/gb/showGb?type=online&hcno=EB82492C508C0A5148B86E2C5BEE8E30.

Grieves, M. (2002). Conceptual ideal for PLM. Presentation for the Product Lifecycle Management (PLM) center, University of Michigan. Retrieved from https://www.egr.msu.edu/classes/ece480/capstone/GrievesPresnApr06.pdf.

Zhao Bo. (2020). Digital Twin Application White Paper. Beijing: China National Institute of Electronic Technology Standardisation. 313 p. Retrieved from http://www.cesi.cn/ images/editor/20201118/20201118163619265.pdf

Huang Xinrong. (2022). What exactly is the metaverse? From a philosophical point of view. Journal of Guizhou University (Social Science Edition). № 6. C.27-36. DOI: 10.15958/j.cnki.gdxbshb.2022.06.06.

Liu Geping, Gao Mei, Hu Hanlin, Qin Yuchao. (2022). Educational Metaverse: Characteristics, Mechanisms and Application Scenarios. Open Education Research. № 1. P. 24-33. DOI: 10.13966/j.cnki.kfjyyj.2022.01.003.

Zhong Zheng, Wang Jun, Zhu Sha, Ji Shuaizhen. (2022). Exploring the Application Potential and Typical Scenarios of Educational Metaverse. Open Education Research. № 1. P. 17-23. DOI: 10.13966/j.cnki.kfjyyj.2022.01.002.

Hua Zixun, Ouyang Qi, Zheng Kaifang. (2021). Modelling and Validating the Teaching Utility of Virtual Reality Technology. Research on Modern Distance Education. № 2. P. 43-52.

Qian Xiaolong, Lin Quanze. (2022). Promoting lifelong learning based on online education. China Social Sciences Journal. № 4. P. 1-2. DOI: 10.28131/n.cnki.ncshk.2022.002832.

Zhai Xuesong, Yi Longzhu, Wang Huijun. (2022). Development opportunities and challenges of “Internet + education” in the Web 3.0 era. Open Education Research. № 6. P. 4-11. DOI: 10.13966/j.cnki.kfjyyj.2022.06.001.

Marcy P. Driscoll, Hu Pingzhou. (2003). How people learn – and the role of technology in learning. Distance Education Magazine. № 5. P. 17-19. DOI: 10.15881/j.cnki.cn33-1304/g4.2003.05.004.

Zhang Jinlei, Wang Ying, Zhang Baohui. (2012). Research on flipped classroom teaching models. Distance Education Magazine. № 4. P. 46-51. DOI: 10.15881/j.cnki.cn33-1304/g4.2012.04.008.

Ma Jing, Jiang Meng, Dong Yan. (2023). Research on comprehensive model of learning input based on multi-dimensional sensing system in virtual reality environment. E-education research. № 2. P. 107-113. DOI: 10.13811/j.cnki.eer.2023.02.013.

Liu Bangqi. (2022). Smart Classroom Ecological Development: Concept, System Composition and Practice Paradigm: A Ten-year Exploration of Smart Classroom Theory and Practice Based on Technology Empowered. China Electrochemical Education. № 10. P. 72-78.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА