ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Яна Анатоліївна Ткаченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний університет», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8982-3868

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2022.1.12

Ключові слова:

викладання іноземних мов, воєнний стан, мотивація, онлайн-навчання, мультимедійні технології

Анотація

У зв’язку з розвитком суспільства вивчення іноземних мов набуває великого попиту серед студентів. Ще
за часів пандемії коронавірусу воно набуло медійного формату. А коли Україну охопила війна 2022 року, то
після перерви тривалістю майже в місяць, воно повернулося до свого звичного ладу, але перейшовши на
наступну сходинку мультимедійних технологій. Це все додало більш цікавого характеру заняттям з іноземної
мови: не зважаючи на вже загальноприйняту систему форм роботи заняття стали орієнтуватися на дві частини
студентів (ті, хто можуть відвідувати заняття і ті, хто не можуть цього робити). Однак навчатися мають всі,
саме тому в деяких аспектах навчальний процес розділився на дві гілки, аби всі мали можливість навчатися.
Воєнний стан також вплинув на психологічний стан студентів та викладачів, але завдяки взаємній
підтримці вони лишають свій ресурс майже на стабільному рівні. Отже, ніщо не може зупинити навчальний
процес, який стрімко розвивається і прокладає свої шляхи до тих, хто хоче навчатися.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20