ТРАНСФОРМАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ (ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ)

Автор(и)

  • Геннадій Леонідович Коростильов Національний технічний університет «Харківський політехнічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0001-5736-0507
  • Ольга Олексіївна Дольська Національний технічний університет «Харківський політехнічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0002-9577-8282

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2022.1.02

Ключові слова:

електротехніка, філософія викладання, методологія викладання, філософськометодологічні основи, прикладна математика, комп’ютерна математика, комп’ютерне програмування, мова математики

Анотація

Стаття присвячена аналізу практичного і методологічного характеру викладання електротехніки.
Виходячи з того, що предметна область електротехніки ‒ це машини, що використовують електрику, завдання
електротехніки як будь-якого іншого виду технічних наук ‒ застосовувати закони природознавства до
вирішення технічних питань. Автори, відштовхуючись від специфічного її завдання (з’ясовувати принципи,
що визначають устрій і функціонування електротехнічних об’єктів), підкреслюють значення розбудови
ідеалізованих теоретичних моделей, які описують особливі, штучно створювані фізичні умови, які
відбуваються в електротехнічних об'єктах, і мови їх опису ‒ математики. Аналізуючи характер викладання,
підкреслюється необхідність використання різних видів математики. Роздуми і висновки автори роблять на
основі експерименту про використання мов комп’ютерного програмування, щоб з’ясувати, наскільки
комп’ютерна математика стає необхідною складовою при викладанні електротехніки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА