ПРІОРИТЕТИ СПОРТСМЕНА ПРИ ПЛАНУВАННІ ОСОБИСТОГО ЧАСУ

Автор(и)

  • Lina Zinchenko

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2017.52.14

Ключові слова:

пріоритет, ціль, задачі, час, побудова, розподіл, спортсмени

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність ефективного розподілу пріоритетів спортсмена задля структурування життя, часу, діяльності і, що є важливим, спрямування своєї енергії на досягнення поставлених цілей. Визначено та розкрито поняття «пріоритет», «ціль». Проведено
дослідження в якому були визначені пріоритети студентів-спортсменів, а також як змінювались ці пріоритети з першого по шостий курси. Висвітлені підходи для розподілу пріоритетів при плануванні особистого часу.

Посилання

Арабаджи Т. Д. Необхідність формування професійного самовизначення спортсмена / Т. Д. Арабаджи // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 11. – С. 5–8.

Ашмарин Б. А. Теория и методика педагогических исследований в физическом воспитании: Пособие для студентов, аспирантов и препод. ин-тов физической культуры / Б.А. Ашмарин. – М. : Физкультура и спорт, 1978. – 223 с.

Бех І. Д. Система фізичного виховання має формувати в учнів загальнолюдські гуманістичні цінності / І. Д. Бех // Фізичне виховання в школі. – 1998. – № 1. – С. 3.

Борейко Н. Ю. Разработка системы физического воспитания для высших технических учебных заведений / Н. Ю. Борейко // Физическое воспитание студентов. – 2011. – №2. – С. 14–18.

Варбан Є. О. Стратегія і прийоми психологічного подолання життєвих криз особистості / Є. О. Варбан // Практична психологія та соціальна робота. – 1998. – № 8; 9.

Гогунов Е. Н. Психология физического воспитания и спорта: Учеб. пособ. Для студ. высш. пед.. учеб. завед. / Е. Н. Гогунов, Б. И. Марть-янов. – М. : Издат. дом «Академия», 2000. – 288 с.

Зінченко Л. В. Складові розвитку професійної відповідальності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Л. В. Зінченко // Вісник Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка «Серія: Педагогічні науки», Випуск 143. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – С.34–37.

Тіняков А. О. Інноваційний підхід у створенні організаційно-педагогічної моделі виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культури / А. О. Тіняков // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2010. – Вип. 26. – С.93–100.

Ягупов В. В. Педагогіка: навч. посібник / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с.

Ямалетдинова Г. А. Педагогика физической культуры и спорта: курс лекций: учебное пособие / Г. А. Ямалетдинова. – Екатеринбург : Изд во Урал. ун-та, 2014. – 244 с.

##submission.downloads##