МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЗАСІБ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Volodimir Gavva
  • Anna Hubskaya

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2017.52.23

Ключові слова:

маркетингові дослідження, ефективність рішення, планування виробництва, гранична рентабельність

Анотація

Проведено аналіз принципів і послідовності маркетингових досліджень для планування виробництва і збуту продукції підприємства, визначено основні проблеми отримання інформації про загальні умови виробництва та тенденції розвитку, запропоновано засади економічного оцінювання результатів застосування маркетингових заходів та принцип оптимізації маркетингового комплексу і його інструментарію. Для вирішення проблеми оптимізації використано принцип розрахунку граничної рентабельності як нормативного показника.

Посилання

Ширенбек Х. Экономика предприятия : Учебник для вузов / Х. Ширенбек / Пер. с нем. под общ. ред. И. П. Бойко, С. В. Валдайцева, К. Рихтера. – СПб. : Питер, 2005. – 848 с.

Винкельманн П. Маркетинг и сбыт / П. Винкельманн. – М. : Издательский Дом Гребенникова, 2006. – 668 с.

Гавва В.М. Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків: Підручник / В. М. Гавва, Т. П. Раздимаха. – Харків : Нац. аерокосм. ун-т, 2008. – 272 с.

##submission.downloads##