Комп'ютерні ігри: філософський погляд

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2227-6890.2018.4.11

Ключові слова:

комп'ютерні ігри, віртуальна реальність, інформаційні технології, світогляд, психіка, інтернет-залежність

Анотація

Сучасні комп'ютерні ігри виявляють себе як фактор віртуалізації людського буття, зміни світогляду, психіки, ЗМІ-інструмент, витвір мистецтва та ін. Таким чином, феномен комп'ютерних ігор вимагає не тільки спеціальнонаукового, а й філософського дослідження, що враховує останні зрушення в ігровій області, що і є метою даної статті. Важко заперечувати важливість і значимість комп'ютерних технологій, так як людство розвивається і ці технології, як і ігрова індустрія зокрема, стали одним з головних чинників суспільного життя. Конструктивним вибором людини стає не зануритися в ігрові світи настільки, щоб вони заважали активної життєдіяльності в інших областях, використовувати конструктивний потенціал комп'ютерних ігор, наприклад, як фактор релаксації або інструмент навчання.

Посилання

Алексеева И. Ю. Проектирование субъекта в Интернет. Этюды по социальной инженерии: От утопии к организации. М.: УРСС, 2002. С. 254–269.

Анализ рынка игр в России и мире, 2014–2016 гг. Текущая ситуация, прогнозы, игроки, проекты и тенденции. Аналитика ИКТ и digital media. URL: http://json.tv/ict_telecom_analytics_ view/analiz–rynka–igr–v–rossii–i–mire–2014–2016–gg tekuschaya–situatsiya–prognozy–igroki–proekty–i–tendentsii–20150724054917 (дата обращения: 07.12.2017).

Войскунский А. Е. Киберпсихология об опасностях в информационном и постинформационном обществе. Круглый стол «Психологические аспекты информационной безопасности». СПб: INFOBEZ–EXPO, 2013. С. 12–16. URL: http://infobez–expo.ru/netcat_files/userfiles/17/presentation% 202013/VOYSKUNSKIY.pdf (дата обращения: 07.12.2017).

Котлярова В. В. Источники угроз в виртуальной среде: трансформация жизненного пространства личности. APRIORI. Серия: Гуманитарные науки. 2015. № 6. URL: http://apriori–journal.ru/seria1/6–2015/Kotlyarova.pdf (дата обращения: 10.12.2017).

Котлярова В. В., Шубина М. М., Сысоева О. Н. Молодежный экстремизм в социальных сетях: специфика и теоретическое осмысление. Alma mater (Вестник высшей школы). 2016. № 5. С. 95–99.

Котлярова В. В., Никишин И. О. Воздействие виртуального пространства на молодежь. Научный альманах. 2015. № 12–3 (14). С. 193.

Котлярова В. В. Феномен информационного терроризма: аксиологические аспекты. Молодой ученый. 2015. № 14 (94). С. 622–625.

Полутина Н. С. Актуальные направления исследований в психологии компьютерной игры. Интеграция образования. 2010. № 4. С. 94–95.

Тихоцкая И. С. Изменения в жизненном цикле японцев и место молодёжи в современном обществе. Orientalia et Classica. Труды Института восточных культур и античности. Выпуск XXXII. История и культура традиционной Японии 3. М.: Наталис, 2010. С. 455–467.

Фомичева Ю. В., Шапкин С. А. Влияние игр на личностные особенности и саморазвитие. Вестник Московского университета. 2013. №3. С. 57–89.

Чабан О., Хаустова Е., Жабенко Е. Депрессия. К.: SERVIER, 2011. 120 с.

Hoffman M. Nonprofits in Japan help ‘shut–ins’ get out into the open. The Japan Times. Oct. 9, 2011. URL: http://www.japantimes. co.jp/news/2011/10/09/news/ nonprofits–in–japan–help–shut–ins–get–out–into–the–open/#.VWiDqlKO7xI (дата обращения: 10.12.2017).

The World Factbook. USA: CIA, 2016. URL: https://www.cia.gov/library/publications/the–world–factbook/ rankorder/2127rank.html?countryName=Russia& countryCode =rs&regionCode =cas&rank=197#rs (дата обращения: 10.12.2017).

##submission.downloads##